avslutning med mammagruppen

Idag vaknade Leo runt halv 9 igen.
Det gillar vi. nu får han bara lära sig sova hela nätterna också och sluta dricka välling på natten.
Jag försökte i 20 minuter med det inatt men han blev fly förbannad. Jag hade kunnat hålla på längre, men Mats skulle ju ändå upp o jobba. Vi får ta den kampen på en helg ist, för han kommer bli en tjockis om han äter så bra på dagarna och äter på nätterna med.

Vid 11 åkte vi in till stan och träffade Mats och vi gick till banken och fixade lite saker och sen gick vi och åt på Peking. Jag har nog aldrig ätit en kinabuffé så snabbt. Vi slängde verkligen i oss maten, för Mats skulle tillbaka till jobbet.

Efter det mötte jag och Leo upp Jennifer och Wilton för att handla lite fika till sista mammagruppen på BVC.
Där pratade vi om olika sjukdomar barnen kan få när dem börjar på dagis, och hur man ska göra om dem uppstår.
Och vi pratade om hur dem äter och sover, och det kändes tryggt att de flesta var som Leo när det gäller sovningen =)
Vi fem mammor i gruppen bestämde för att fortsätta träffas, det tycker jag är jättebra för dem är väldigt snälla allihop.

jag tror Leo önskar att spisen hemma är lika låg så man når alla knappar






Leo håller sig på rätt sida om lagen


Wilton vill också vara med och leka


lilla theo                          och Selma
     




Kommentarer
Postat av: Lina

Det går inte att se dina bilder i detta inlägget.. :-(

2009-10-14 @ 20:15:34
Postat av: sanna

nej anna sa likadant. jag kan se dem på min dator iaf...konstigt...jag får prova att lägga upp dem igen =)

2009-10-14 @ 20:46:48
URL: http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback