är det kanebullens dag idag?

Varför går jag då här hemma och försöker vara duktig när jag egentligen är sjuukt sugen på fika? är egentligen inte ofta sugen på fika för jag e inte så mkt för kakor (vilket man inte kan tro så som jag bakar, haha) men att jag faktiskt var sugen på just bullar idag måste ju va ett tecken!
Ska skicka iväg Mats till affären sen när han vaknat från sin nap, för HAN däremot tackar aldrig nej till kakor och bullar =)
Leo ligger också och powenapar sig lite...eller ja powernap och powernap, han har väl sovit i 80 minuter nu.
Dags för honom att vakna snart tro jag, annars somnar han väl inte ikväll.



Idag har vi varit hos Mats farmor och ätit lite mat, men innan dess var vi på eurostop och jag köpte smink.
420kr!!! hatar att lägga pengar på sånt bassmink typ som mascara och concealer, men ibland måste man tyvärr.
Sen åkte vi till rusta och Mats köpte ett xbox spel på rea och jag köpte en träningsboll eller vad det heter. sån som man man träna magmusklerna med. Kan behövas, om den funkar, för mina magmuskler är helt mjuka, och jag måste träna upp min rygg lite med.

Igår kollade vi på andra filmer med "Johan Falk, vapenbröder" också en riktigt bra film. se dem!

Ikväll SKA jag sätta igång och packa!

hej på er

Kommentarer
Postat av: Glenn & Lina

Vi har bakat supersmarriga kanelbullar idag! Lovar att ni ska få smaka av dem när ni kommer och hälsar på!:=)

2009-10-04 @ 20:34:22
Postat av: sanna

oh va ni e duktiga, ja jag smakar jättegärna. om det finns några kvar tills på fredag kan ni ju ta med er ett smakprov då :P eller kommer ni på fredag? mamma sa att ni inte visste om ni kommer fredag eller lördag. hur går det med Gustus? =)

2009-10-04 @ 20:51:22
URL: http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback