ändrade planer

det var tydligen nästa onsdag vi skulle på bio.

men undrar varför inte Viki nämde det när vi pratade om det häromdan och jag sa "ja men då ses vi kl 6 på onsdag" hehe. en fet missuppfattning antagligen =)

 

hur som helst.

Kände att det var bäst att få lite gjort lite här hemma då, packa ner alla mina kläder och Leos för vet inte hur mkt jag hinner packa resten av veckan, så lilleman är hos farmor Lotta nu.

 

är man sockerberoende när man mår fysiskt dåligt för att man inte ätit nåt onyttigt på hela dan?

På vägen hem kände jag mig illamående och hade lite frossa så jag fick åka inom affären och köpa ett paket ballerina kex...men efter 3 st mådde jag illa av det ändå, så det var kanske inte därför jag mådde dåligt.

Har fått i mig en macka nu och nu mår jag bättre, så jag kanske bara var hungrig? aah så tokigt det kan bli :P

 

nej, nu ska här packas och tvättas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback